Ny design!

Jättetack till Emma som har gjort min nya design!

Hon är fantastiskt duktig och jag är jätteglad och jättenöjd! Är det inte fint? Rekommenderar verkligen hennes designer, ni kan ju kolla in hennes blogg och se vad hon har gjort för andra snygga designer :)

Ibland anordnar hon designtävlingar och då tycker jag ni ska passa på att vara med om ni känner för en ny design. I alla fall om ni inte kan fixa er design själva ;) Jag är rätt grön på det området. Jag har inte svårt för att se vad saker i koden betyder, men jag skulle aldrig kunna skriva det själv (även om jag skulle behöva lära mig lite för att fixa till designen på min wordpressblogg).

Ta iaf en titt på Emmas blogg tycker jag! Och säg gärna hur fantastiskt vacker ni tycker att min nya design är! ;)


Läs även annat om , , ,

Kommentarer
Postat av: Tim

Det är smart att ha en egen blogg för alla tävlingar, så det inte stör besökarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback