Lite om mig och bloggen

Jag fick en kommentar om att jag skrev för lite om mig själv i bloggen och bara var med i en massa tävlingar. Jag har en annan blogg som handlar om mig och mitt liv, men tävlingsinlägg lämpar sig inte i den. Mest pga att det finns lite buggar i bloggen som gör det svårhanterligt med många inlägg med mera. Ni som är intresserade av att läsa med om mig hänvisas därför till foxears.gurka.se.

Men vem är jag då? Ja, det beror helt på vad ni vill veta om mig. Lite information kan ni få i mitt inlägg om tävlingen jag är med i hog Mogi (läs här). Om ni vill veta någonting så är det bara att fråga :)

Jag har också fått kommentar om att min bloggs utseende sticker i ögonen. Haha, jo jag vet, men jag har en tjej som ska hjälpa mig att fixa med en ny layout. Förhoppningsvis står ni ut tills den kommer upp. Den kommer antagligen gå mer i grönt... :)

Och sedan ett tack till den fina kommentaren om att "midnattsräv" var ett snyggt namn. Jag har tidigare identifierat mig som "midnattsbarn" på olika hemsidor (vilket ni även ser i denna bloggadress). Anledningen till denna bloggs adress var mest att detta var en drömblogg från början. Sedan några år tillbaka är Rävöra eller Foxears min signatur på internet. När jag skulle ge ett namn till den här bloggen tänkte jag att jag skulle göra en sammanslagning av de båda. Detta resulterade i midnattsräv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback