Sommartider!

Dröm mellan tisdagen 20/6 och onsdagen 21/6 2006
Jag drömde att jag var med Gunnar och några till tror jag. Någon, möjligtvis Gunn, talade om för mig att inatt var det sommarsolstånd och att himmlen var otroligt vacker just då. Klockan var väl runt två då det skulle märkas det här vackra. Himlen var färgad i en mörkblå nyans och plötsligt började olika figurer explodera i en ljusare blå nyans. Det var först fyrkanter, sedan cirklar, femtaggiga stjärnor, hjärtan, osv. Tillsist var det över och himlen blev så ljus som den vanligtvis är klockan tre en sommarnatt. Jag skulle då cykla hem och fick mig en rejäl utskällning av mor för att jag inte kom hem fören vid halv fyra eller så. jag tror hon kommenterade att jag varit med Gunnar och allt det som hon brukar kommentera när jag spenderat tid med honom, men jag vaknade väl straxt efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback