Dlogg.se (och busig ledare från kyrkan)

Eftersom det här är en gammal drömblogg så tänkte jag faktist skriva lite saker angående det. Det första jag vill uppmana är ni som drömmer och kommer ihåg era drömmar - bli medlemmar på dlogg.se och så jämförs era drömmar med andras drömmar :D

Här är en av mina drömmar från dlogg, natten till 15 mars:

Jag gick förbi resturangen Five Tastes, där inne satt några ledare från kyrkan som jag kände. De kände igen mig och den ena gick ut genom en dörr i glasfönstret som uppenbart inte var en utgång. Dessutom tryckte hon ner en tangent på ett uråldrigt tramp-orgel. "Det här skulle vara intressant att spela på!" sa hon. Jag svarade att hon skulle låta bli eftersom det antagligen inte var tillåtet. En av de som jobbade där kom ut och skällde på att hon hade gått ut genom fel utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback